Zprovoznění darovaného notebooku

04.11.2022

Zákaznice mě oslovila, zda bych jí mohl zprovoznit notebook, který dostala...

Zákaznice mě oslovila, zda bych jí mohl zprovoznit notebook, který dostala, neváhal jsem a rozhodl se, že na tom začnu pracovat.
Přijel jsem k zákaznici domů, notebook prohlédl a sdělil jsem zákaznici přibližnou cenovou hranici této práce i s materiálem a následně si notebook odvezl domů.
Doma jsem no tebook celý rozdělal, vyčistil od prachu a dalších nečistot, vložil nový disk a ram paměti a následně notebook zapnul. Vše bylo jak má a tak jsem provedl testy všech komponent, po úspěšné dokončení všech testů jsem notebook opět složil a vše pořádně dotáhl, aby se nic nepoškodilo vlivem otřesů apod.

Nyní je potřeba nainstalovat systém... Vložil jsem tedy instalační USB do notebooku a zapl jej. Následne jsem z USB nabootoval instalační program a začal instalovat systém. Vše jsem zvolil tak, jak si to zákaznice přála, přesná konfigurace tedy byla: Windows 10 Professional, 64. bit.

Systém máme nainstalovaný.  Poté, co jsem systém nainstaloval, provedl jsem prvotní spuštění, za normálních okolností již předávám počítače/notebooky v takovémto stavu, ale zde si zákaznice přála, abych provedl prvotní nastavení já a společně s tím nainstaloval základní programy a další věci, které to obnáší. Vše jsem tedy nastavil, stáhnul základní programy a všechny aktualizace, dále pak ovladače a vše potřebné pro správný chod notebooku. Nyní je vše nachystáno k použití a notebook tedy může putovat za zákaznicí.


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky