Tvorba webových stránek

03.11.2022

Byl jsem osloven zákazníkem o tvorbu webových stránek pro jeho podnikání...

Zákazník mě oslovil s tím, že plánuje po škole začít podnikat a že by se mu hodily webové stránky, zda bych mu nějaké nevytvořil.
Z časového i finančního hlediska jsme zvolili tvorbu přes externí službu. Zákazník si dodal všechny podklady: Fotografie, texty, kontaktní údaje,...

Jakmile jsem měl všechny podklady k dispozici, začal jsem s tvorbou.

  • Zvolil jsem šablonu
  • Nastavil jsem počet stránek
  • přidal titulky
  • Upravil fonty, velikost textu
  • Přidal fotografie, popisky, kontaktní údaje, sociální sítě, kontaktní formuláře
  • Přidal jsem podkladové fotografie
  • Celý web byl nastylován
  • Prvotní předloha byla předaná zíkazníkovi a společně jsme doladili detaily
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky