Čištění dříve rychlého notebooku

06.05.2020

Dne 03.05.2020 jsem byl požádán o vyčištění pracovního notebooku. Ze zákazníkových slov to býval rychlý notebook. Musím uznat, že jsem na notebooku tkoušel pustit pár programů apod. ale bylo to poravdu až příliš pomalé. Nabízely se mi dvě možnosti...

1. Vymazat nepotřebné soubory, registry a další zbytečnosti a mechat jen důležité věci. Tato možnost by však byla časově velmi náročná a také né tak efektivní

2. Zazálohovat potřebná data, vytáhnout z notebooku aktivační klíče k placeným programům a notebook přeinstalovat. K vytažení aktivačních klíčů mě vedl jeden jediný důvod a to, že programy by se sice měly při nové instalaci systému aktivovat, protože mají uložené údaje ze základní desky, ale ne vždy se tomu tak stane, takže je dobré mít klíče opsané a popřípadě pak aktivovat programy ručně.


Zvolil jsem tedy možnost druhou, zazálohoval jsem data a za pomocí vytvořeého bootovacího USB klíče jsem přeinstaloval notebook. Následně jsem stáhl všechny potřebné ovladače a  programy, poupravil nastavení systému, přetáhl zpět důležité dokumenty a osobní soubory jako fotografie apod. a notebook jsem předal zpět zákazníkovi.

A co na to zákazník říká: "Notebook jede o dost rychleji, před tím se s tím nedalo skoro pracovat, mohu vás jedině doporučit."

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky